ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مسجد جامع تولمشهر برگزار می‌شود

طبایی گفت: ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع تولمشهر برگزار می‌شود.

«سیدعباس طبایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: غفلت از بركات دفاع مقدس و خدای ناكرده سهل انگاری در ترويج اين آموزه‌ها خسارت‌های زيادی را به دنبال خواهد داشت.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمیه(س) مسجد جامع تولمشهر با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان افزود: خون شهدای دوران دفاع مقدس در امتداد راه سرخ شهدای کربلا است.

 

وی با بیان اینکه ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع تولمشهر برگزار می‌شود گفت: این مراسم روز دوشنبه(7مهر) با حضور بسیجیان و عموم مردم برگزار خواهد شد.

 

طبایی با اشاره به اینکه نهادینه‌سازی گفتمان و ارزش‌های دفاع مقدس از محورهای اصلی این برنامه است تصریح کرد: مخاطب اصلی این برنامه نوجوانان و جوانان همیشه در صحنه هستند که چهل سال قبل در پیدایش انقلاب اسلامی و خلق حماسه دفاع مقدس، همسالان آنها نقش بی بدیلی ایفا کردند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمیه(س) مسجد جامع تولمشهر با اشاره به اینکه رمز شهدا ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان نظام است خاطرنشان کرد: خون شهدا در هشت سال دفاع مقدس،  نظام اسلامی را در برابر توطئه‌های مختلف بیمه کرد و در حال حاضر که در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس قرار داریم جوانان عزیز همچنان پای کار انقلاب هستند و از دستاوردهای آن پاسداری می‌کنند.

 

 

کد خبر 976943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha