یادواره شهدای مدافع سلامت در دهلران برگزار شد

یادواره شهدای مدافع سلامت با تجلیل از کادر درمانی، پرستاران و مدافعان سلامت شهرستان دهلران به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان اجرایی وف رهنگی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرماندار دهلران در این مراسم اظهار کرد: این روزها یادآور روزهای سختی است که همه دشمنان با تجهیز و حمایت از رژیم بعثی و صدام می خواستند نظام نوپای اسلامی را از بین ببرند و هدف آنان ساقط کردن نظامی بود که در عصر جدید و با تکیه بر شعار نه شرقی و نه غربی به وجود آمد.

 

«مجید عسگری» با تقدیر از جهاد و از جان گذشتگی مدافعان سلامت در برابر بیماری کرونا، یادآور شد: تلاش و مجاهدت کادر درمانی در شهرستان دهلران قابل تقدیر است و مردم و مسئولان قدردان مدافعان سلامت هستند چرا که برای سلامت مردم از جان خود گذشتند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز درمان یا پیشگیری قطعی برای کرونا ویروس به دست نیامده است، گفت: همه ما باید در این شرایط با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و تشدید خود مراقبتی در صحنه مبارزه با کرونا به مدافعان سلامت کمک کنیم.

 

فرمانده سپاه دهلران نیز در این مراسم، اظهار کرد: امروز ما هر چه  داریم از برکت خون شهداست و برای همیشه دفاع مقدس به عنوان نماد عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در تاریخ ماندگار است.

 

« علی آبدونی» خاطرنشان کرد: مدافعان سلامت جهادگران عرصه خدمت به مردم در شرایط سخت کرونا هستند و ما قدردان این عزیزان هستیم.

کد خبر 976965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha