فعالان کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) به دیدار مادر شهید والامقام «التفات زمانه» رفتند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) گفت: اعضا و فعالان این کانون در راستای ارج نهادن به خانواده معظم شهدا همزمان با هفته دفاع مقدس به دیدار مادر شهید والامقام «التفات زمانه» رفتند.

«امید روشنی صبح» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضا و فعالان این کانون در راستای اجرای «سه شنبه های تکریم» همزمان با هفته دفاع مقدس به دیدار مادر شهید والامقام «التفات زمانه» رفتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) تصریح کرد: اعضای کانون در این دیدار پای درد و دل مادر شهید زمانه نشستند و از خاطرات بیان شده از شهید را یادداشت برداری کردند.

 

وی اعلام داشت: خون شهیدان دفاع مقدس و مدافع حرم آب حیات انقلاب اسلامی است و موجب تداوم و چهل سالگی شکوفایی آن گردید.

 

روشنی صبح عنوان کرد: استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری برای بیان دستاوردهای دفاع مقدس از مهمترین اقدام های فعالان کانون مساجد باید باشد تا نسل امروز بتواند با این فرهنگ مانوس شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) افزود: دفاع مقدس نقطه اوج معرفی فرهنگ اسلامی و انقلابی ملت ایران به جهانیان بود.

 

شهید «التفات زمانه» سوم خرداد‌ 1329 در شهرستان مشگین شهر دنیا آمد و پس از آغاز جنگ تحمیلی برای دفاع از حریم میهن وارد لشکر عاشورا شد و در 22 اسفند 1363 در عملیات بدر بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل شد.

کد خبر 976987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha