امام راحل نقش نخست پیروزی های نورانی دفاع مقدس را برعهده داشت

حجت الاسلام طاهری گفت: نقش نخست در پیروزی های نورانی دفاع مقدس را امام راحل برعهده داشتند و دنیا با فرماندهی، مدیریت و مدل جدیدی از جنگ در دفاع مقدس رو به رو شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام«سیدعلی طاهری» صبح امروز(دوشنبه 7 مهر) در ششمین یادواره 75 شهید طلبه و روحانی استان گلستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: بالاتر از جهاد شهادت در راه خداوند است.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان ادامه داد: شهادت جایگاهی است که ائمه بزرگوار با همه مقامی که داشتند برای شهادت دعا می کردند و جایگاه شهدا از این دعای معصومین(علیه السلام) مشخص می شود.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم بیان می کند که شهدا مرده نیستند و زنده هستند و نزد پروردگار خود روزی دارند، گفت: در طول تاریخ اسلام روحانیت و مبلغان دین جزو پیشگامان عرصه مجاهدت در راه خدا بودند و بالاترین آن پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) بود.

 

وی افزود: اگر امروز از تاریخ اسلام با خبر هستیم مدیون روحانیون و مبلغین دین هستیم که جان خود را برکف دست گرفتند و امروز اسلام با این ویژگی به دست ما رسیده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان تاکید کرد: در قبل از دفاع مقدس رشادت های روحانیون و مبلغان دین را در تاریخ می خواندیم اما در دوران انقلاب اسلامی این جانفشانی ها را با چشم خود دیدیم و مقام معظم رهبری فرمودند در دفاع مقدس از چیزهایی که در مورد آن غفلت شده است نقش حضرت امام راحل است.

 

حجت الاسلام طاهری تاکید کرد: نقش نخست در پیروزی های نورانی دفاع مقدس از امام راحل برعهده داشتند و دنیا با فرماندهی و مدیریت و مدل جدیدی از جنگ در دفاع مقدس رو به رو شد و به این موضوع آنچنان پرداخته نشده است.

 

وی گفت: تبیین جایگاه معنویت در دفاع مقدس از موضوعات دیگری است که باید به آن بپردازیم.

 

کد خبر 977057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha