اقتدار کشور به واسطه رشادت های ایثارگران است

کریمی با بیان اینکه توجه به دفاع مقدس هر روز بیشتر می شود، گفت: اقتدار کشور به واسطه رشادت ها و ایثارگری هایی است که در دوران دفاع مقدس رقم خورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «ابراهیم کریمی» امروز(دوشنبه ۷ مهر) در آیین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس استان گلستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این نمایشگاه تداعی کننده ایثارگری و رشادت های هشت سال دفاع مقدس بود.

 

معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری گلستان با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس هر کسی به فراخور نقشی که دارد وظیفه خود را با نوشتن خاطرات و یا انتشار عکس های دوران دفاع مقدس ایفاء می کند، ادامه داد: پاسداشت روزهای دفاع مقدس کار بسیار بزرگی است و امروز کشور ما هر ثمره ای که دارد به واسطه رشادت ها و ایثارگری های دوران دفاع مقدس است.

 

کریمی با اشاره به ایستادگی و مقاومت ملت ایران، تأکید کرد: حاضر نیستیم داشته هایی را که در دوران دفاع مقدس بدست آوردیم را به سادگی از دست بدهیم.

 

وی افزود: از تلاش های حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و دیگر دستگاه های اجرایی برای برپایی این نمایشگاه تشکر می کنم و حضور دستگاه های مختلف در این نمایشگاه بیانگر آن است که هر چه جلوتر می رویم توجه به دفاع مقدس کمتر نمی شود بلکه این توجه هر روز بیشتر می شود.

 

کد خبر 977164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha