نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس گلستان به کار خود پایان داد/ ارتش و جهاد کشاورزی غرفه برتر

کاظمی گفت: کارگروه ارزیابی و بازرسی هفته دفاع مقدس استان دو غرفه تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان و سازمان جهاد کشاورزی گلستان را به عنوان غرفه برتر در نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدرضا کاظمی» عصر امروز(دوشنبه ۷ مهر) در آیین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس استان گلستان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا رژه های نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس لغو شد و ارتباط تصویری مقام معظم رهبری با ایثارگران و برپایی نمایشگاه های دستاوردهای دفاع مقدس در کل کشور فضای معنوی خاصی را در هفته دفاع مقدس ایجاد کرد.

 

مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گلستان  ادامه داد: برای برپایی این نمایشگاه 10 جلسه در استان برگزار شد و سه جلسه ستادی را در استان برگزار کردیم و همچنین کارگروه ها نیز تشکیل شد تا این نمایشگاه به نحو احسن برگزار شود.

 

کاظمی تاکید کرد: کارگروه ارزیابی و بازرسی هفته دفاع مقدس استان گلستان دو غرفه تیپ 230 شهید متاجی گرگان و سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان را به عنوان غرفه برتر در این نمایشگاه انتخاب کرد.

 

وی گفت: تلاش شد که نمایشگاه به بهترین نحو برگزار شود و به نمایندگی از ستاد چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس فضای خوبی را در این نمایشگاه آماده کرده باشیم.

 

گفتنی است که در پایان این مراسم از فعالان و غرفه داران این نمایشگاه با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

کد خبر 977171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha