عرضه کتاب‌های حوزه دفاع مقدس در فضای مجازی

دلشادی از افتتاح غرفه مجازی «روشنای خاطره‌ها» با بیش از یک‌هزار عنوان کتاب دفاع مقدس با حمایت حوزه هنری خوزستان در اهواز خبر داد.

«سینا دلشادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: غرفه مجازی «روشنای خاطره‌ها» امروز (دوشنبه 7 مهر) با حمایت حوزه هنری خوزستان و با حضور میثم مرادی ببناباج معاون راهبردی استان‌ها در حوزه هنری و خانواده شهید جانمحمد علیپور، با بیش از یک‌هزار عنوان کتاب دفاع مقدس در اهواز افتتاح شد.

 

سرپرست حوزه هنری خوزستان افزود: «روشنایی خاطره‌ها» عنوان طرحی است که در راستای عرضه کتاب‌های حوزه هنری مقدس برگزار می‌شود و عموم علاقه‌مندان از 31 شهریور لغایت 17 مهر می‌توانند از خدمات ارائه شده در این طرح بهره‌مند شوند.

 

وی اضافه کرد: این طرح با مشارکت چهار ناشر حوزه دفاع مقدس شامل انتشارات سوره مهر، نشر 27 بعثت، نشر شهید کاظمی و انتشارات روایت فتح برگزار می‌شود.

 

دلشادی تصریح کرد: معرفی آثار جدید منتشر شده در حوزه دفاع مقدس یکی از برنامه‌های طرح «روشنایی خاطره‌ها» خواهد بود که چهار عنوان کتاب منتشر شده توسط انتشارات سوره مهر نیز جزء آثاری است که تا بازه زمانی 17 مهر منتشر می‌شود.

 

وی عنوان کرد: این طرح با ارائه خدمات در فضای مجازی همراه است، بدین صورت که بستر نرم‌افزاری به شکل سه‌بعدی با اِلمان‌های دفاع مقدس شبیه‌سازی شده و این قابلیت را دارد که عموم علاقه‌‌مندان بتوانند به راحتی از طریق سایت www.roshana.ir برای انتخاب و خرید کتاب‌ها اقدام کنند.

 

سرپرست حوزه هنری خوزستان خاطر نشان کرد: امکان خرید کتاب از غرفه مجازی کتاب دفاع مقدس با تخفیف 20 درصدی و ارسال رایگان به سراسر کشور و تحویل در درب منازل فراهم خواهد بود.

 

وی ادامه داد: در مجموع حدود یک‌هزار عنوان کتاب در غرفه مجازی کتاب دفاع مقدس عرضه می‌شود که 500 عنوان سهم انتشارات سوره مهر است، 300 عنوان متعلق به انتشارات شهید کاظمی، 100 عنوان از نشر 27 بعثت و 150 عنوان هم از انتشارات روایت فتح است.

 

دلشادی با بیان اینکه همچنین کتاب‌های الکترونیک نیز در یک بخش جنبی عرضه می‌شود یاد آور شد: این غرفه مجازی به یاد سردار شهید مدافع حرم جانمحمد علیپور راه‌اندازی شده است.

 

کد خبر 977184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha