زنده نگه داشتن یاد و خاطره حماسه های دوران هشت سال دفاع مقدس برای همگان یک تکلیف الهی  است

سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق گفت: حفظ و زنده نگه داشتن یاد و خاطره حماسه های دوران هشت سال دفاع مقدس برای همگان یک تکلیف الهی و انسانی به شمار می آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت الاسلام میرخانی» در دیدار با سردار سرتیپ لالبخش بامری از جانبازان و ایثار گران هشت سال دفاع مقدس و همرزم شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی گفت: روحیه ایثار و شهادت طلبی چیزی نیست که از وجود انسانها پاک شود و در این برهه از زمان نیز اگر اذن جهاد داده شود با جان و دل اطاعت خواهیم کرد.

 

سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق امنیت، آرامش و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون جانفشانی ها و ایثارگری های شهدا ، رزمندگان و جانبازان دانست و افزود: اگر ایثارگری و جانفشانی های جوانان رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس نبود امروزه کشور ما این امنیت و آرامش را در این منطقه خطرناک و ناامن غرب آسیا نداشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرخانی گفت: شهدا و جانبازان سرمایه های ارزشمند کشور و ملت هستند که با نثار جان و مال خود خدمت بزرگی را برای مردم و کشور کردند و حفظ و زنده نگه داشتن یاد و خاطره حماسه های دوران هشت سال دفاع مقدس برای همگان یک تکلیف الهی و انسانی به شمار می آید.

 

در ادامه این دیدار سردار لالبخش بامری گوشه ای از خاطرات خویش از زمان جبهه و همچنین خاطراتی که با شهید والا مقام سردار سلیمانی  داشتند را  تعریف نمود.

 

سردار بامری در این دیدار گله هایی از اوضاع اقتصادی و معیشتی و برخی مسئولینی که شهدا را فراموش کرده اند داشت و اظهار نمود: در زمان جنگ قلب های ما خالی از هرگونه تمایلات مادی بود و همین امر باعث می شد خداوند صدا و دعای ما را بشنود و زودتر اجابت نماید و ما چه معجزه هایی را در جبهه های جنگ دیدیم که با همین دست به دعا برداشتن ها اتفاق افتاد.

 

وی در ادامه گفت: امروزه جوانانی که دیروز در جبهه ها بودند مسئولیت هایی گرفته اند و غرق در مادیات و تجملات شده و شهدا را فراموش کردند که همین فراموشی شهدا و جانبازان عامل بسیاری از مشکلات کشور می باشد زیرا شهدا دست گیر هستند و ما باید به آنها اقتدا و توسل جوییم و از آنها در زندگی کمک بخواهیم.

 

این جانباز  سرافراز هشت سال دفاع مقدس در ادامه یاد و خاطره شهید سلیمانی را گرامی داشت و بیان داشت: سردار سلیمانی غرق در خدا و خدمت به نظام و رهبری بود و لحظه ای از دستورات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تمرد نکرد، حاج قاسم مظلومانه می زیست و مظلومانه هم به شهادت رسید و برای دفاع از ارزش‌ها، ولایت و میهن شبانه‌روز تلاش کرد و در میدان‌های رزم در مناطق مختلف جانفشانی داشت و در آخر مزد خود را با شهادت گرفت و حسرت بر دل ما گذاشت.

 

لازم به ذکر است سردار سرتیپ لالبخش بامری از جانبازان 70 درصد و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی  و همرزمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی بود که در طی یکی از عملیات های جنگ تحمیلی جانباز و شیمیایی شدند و خانواده صبورشان سالهاست مراقب وی می باشند .

 

کد خبر 977320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha