هلاکت تروریست‌های تکفیری در حمله پلیس لبنان

منابع امنیتی لبنان می گویند ۹ نفر که مظنون به عضویت در گروه تروریستی داعش هستند در عملیات نیروهای پلیس این کشور کشته شده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، منابع امنیتی لبنان می گویند 9 نفر که مظنون به عضویت در گروه تروریستی داعش هستند در عملیات نیروهای پلیس این کشور کشته شده اند.

 

نیروهای امنیت داخلی (ISF) روز یکشنبه در بیانیه ای گفتند که واحدهای اطلاعاتی پلیس به خانه ای در شهر مرزی شمالی وادی خالد حمله کرده اند.

 

یک منبع امنیتی ناشناس همچنین گفت حداقل 9 نفر از تکفیری ها در حمله پلیس به هلاکت رسیدند.

 

 

لبنان غالباً شاهد نفوذ عناصر تکفیری از سوریه به خاک خود بوده است ، جایی که آنها مردم را هدف قرار داده یا  نیروهای امنیتی را با بمب گذاری هدف قرار می دهند.

 

در آگوست 2014 ، اعضای گروه تروریستی جبهه فاتح الشام، که قبلاً با نام جبهه النصره شناخته می شد در حمله به پاسگاهی در 4 کیلومتری شمال شرقی بیروت تعدادی از افسران لبنانی را به قتل رسانده بود. آنها همچنین 30 سرباز را به گروگان گرفتند که بیشتر آنها آزاد شده اند.

 

از آن زمان ، مبارزان جنبش حزب الله و نیروهای نظامی لبنان در مرزهای شمال شرقی این کشور در برابر گروه های تروریستی از خاک لبنان دفاع می کنند.

 

جنگجویان حزب الله چندین حمله داعش را در داخل لبنان دفع کرده اند. آنها به نیروهای ارتش سوریه برای مقابله با تروریسم مورد حمایت خارجی کمک کرده اند.

کد خبر 977387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha