جشنواره فرهنگی هنری با رویکرد قرآنی «باران وحی» برگزار شد

نوری گفت: جشنواره فرهنگی هنری با رویکرد قرآنی باران وحی به منظور فراهم نمودن زمینه ارتباط گروه‌های مددجویان با قرآن برگزار شد.

«جلیل نوری»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: جشنواره  فرهنگی هنری با رویکرد قرآنی باران وحی به منظور فراهم نمودن زمینه ارتباط گروه‌های مددجویان با قرآن، ارتقا عزت نفس، امید و شادابی و جاری شدن قرآن در زندگی و شناسایی استعدادهای قرآنی ادبی و هنری و معرفی این استعدادها به جامعه برگزار شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: جشنواره  فرهنگی هنری با رویکرد قرآنی باران وحی به منظور فراهم نمودن زمینه ارتباط گروه های مددجویان با قرآن، ارتقا عزت نفس، امید و شادابی و جاری شدن قرآن در زندگی و شناسایی استعدادهای قرآنی ادبی و هنری و معرفی این  استعدادها به جامعه برگزار شد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا، و در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، این جشنواره به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد:  تعداد 193 اثر توسط مددجویان آذربایجان‌غربی به دبیرخانه مرکزی جشنواره ارسال شد که پس از داوری، 14 نفر از استان به بخش کشوری مسابقات راه یافتند.

معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان‌غربی افزود: در این جشنواره  51 اثر ارسال شده به‌عنوان منتخب استانی و همچنین 12 نفر نیز شایسته تقدیر استانی شدند.

وی بیان کرد: این جشنواره در سه رده سنی زیر 12 سال، 12 تا 16 سال و بالای 16 سال برگزار شد و پس از پایان مرحله کشوری، از برگزیدگان در گروه های مختلف به نحو احسن تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

کد خبر 977404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha