نخستین مرکز نوآوری و ایده پردازی علم و فناوری سلامت در زنجان افتتاح شد

با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، نخستین مرکز نوآوری و ایده پردازی علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی و صندوق پژوهش و فناوری ارزش‌آفرین اشراق زنجان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، صبح امروز با سفر یک روزه به استان زنجان نخستین مرکز نوآوری و ایده پردازی علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان و صندوق پژوهش و فناوری ارزش‌آفرین اشراق را افتتاح کرد.

 

این مرکز با هدف تبدیل ایده‌های فناورانه به محصول اولیه و تکمیل فضای آزمایشگاهی و کارگاهی مورد نیاز شرکت‌های فناور با اعتبار بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

 

مرکز نوآوری و ایده پردازی علم و فناوری سلامت در محل پارک علم و فناوری استان راه‌اندازی شده که در پیشبرد فعالیت‌های نوآورانه در حوزه سلامت تأثیر بسزایی خواهد داشت.

 

ستاری در ادامه سفر خود به استان زنجان از یک شرکت دانش بنیان تولید کننده خمیر شیشه اتومبیل بازدید کرد این شرکت با مشکل تأمین مواد اولیه روبروست که معاون رئیس جمهور دستور حل آن را صادر کرد.

 

وی همچنین از شرکت تولیدی محافظ هوشمند بازید کرد این شرکت نیز یک شرکت دانش بنیان است که با تولید محصول خود می‌تواند مصرف برق در لوازم صوتی و تصویری را تا ۱۵ درصد کاهش دهد و قیمت این محصول یک پنجم نمونه خارجی است.

 

 

کد خبر 977428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha