توزیع  اقلام بهداشتی  به بیمارستان امام حسین(ع) ملایر با همت اداره اوقاف ملایر

نوروزی گفت: اقلام بهداشتی شامل ماسک، مواد ضد عفونی کننده، و دستگاه اکسیژه به مبلغ ۱۰ میلیون تومان از سوی اوقاف و امور خیریه ملایر به بیمارستان امام حسین(ع) ملایر اهدا شد.

«حمید رضا نوروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: یکی از نیات مرحوم شادروان سیف الدوله بزرگترین واقف شهرستان ملایر در حوزه بهداشت و درمان است که در این زمینه از محل  نیت واقف تا کنون اقدامات زیادی در سطح شهرستان ملایر انجام شده است.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از توزیع 10 میلیون تومان اقلام بهداشتی به بخش کرونای بیمارستان امام حسین(ع) ملایر در هفته جاری خبر داد و گفت: این اقلام شامل توزیع یک هزار عدد ماسک، یک دستگاه اکسیژن ساز و مقادیر زیادی مواد ضد عفونی کننده بوده که از محل نیت سیف الدوله انجام شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا در شهرستان ملایر اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در کنار سایر نهادها در راستای سلامتی مردم و مدافعین سلامت خدمات دهی لازم را داشته گفت:در این زمینه از اسفند ماه سال گذشته تا کنون حدود یکصد میلیون تومان از محل نیت واقف کمکهای بهداشتی و تجهیزات از سوی اداره اوقاف و امور خیریه در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا هزینه شده است.

وی افزود علاوه براین رقم اداره اوقاف و امور خیریه ملایر  از زمان شیوع کرونا تا کنون توزیع بسته‌های معیشتی را در بین خانوادهای نیازمند شناسایی شده شهرستان داشته  و در ماه رمضان، و ماه محرم اقدام به توزیع بیش از 3 هزار بسته معیشتی داشته است.

نوروزی تصریح کرد: توزیع 2 هزار و 300  بسته مهر تحصیلی، توزیع غذای گرم در بین خانواده های نیازمند، تامین نیاز بخشی از کتب درسی دانش آموزان نیازمند ، تعمیرات مدارس  و.... از جمله اقدامات اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در سال جاری بوده که این اقدامات در راستای نیت واقف و یا با کسب مجوزهای لازم از سوی سازمان و اوقاف و امور خیریه بوده است.

کد خبر 977451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha