رعایت پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامتی خود و دیگران ضروری است

نیکبخت، بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی تأکید کرد و گفت: مردم نباید نسبت به ویروس کرونا بی تفاوت باشند و سلامتی خود و دیگران را به خطر بیندازند.

«محمدرضا نیکبخت»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، در استان لرستان به صورت روزانه 700 تست از افراد مشکوک به بیماری کرونا گرفته می شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: باید با بررسی زودهنگام تلاش شود که پیش از اینکه ریه مبتلایان درگیر شود، این افراد شناسایی و تحت مراقبت قرار گیرند.

 

وی با اشاره به سخت بودن تهیه واکسن کرونا، ادامه داد: مردم باید حافظ سلامت خود و دیگران باشند، به پروتکل های بهداشتی عمل نمایند و از انتقال این ویروس جلوگیری شود.

 

نیکبخت خاطرنشان کرد: توجه به مناطق محروم و رعایت پروتکل های بهداشتی در این مناطق همواره امری ضروری بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی بر ضرورت شناسایی زودهنگام بیماران کرونایی تأکید کرد و ادامه داد: شناسایی به موقع بیماران کرونایی در زمینه بررسی وضعیت بیماران و جللوگیری از رسیدن به شرایط حادمؤثر است و در این زمینه شاهد اقدامات نتیجه بخشی بوده ایم.

 

نیکبخت اظهار داشت: همکاری نهادهایی همچون کارگاه‌ها، کارخانجات، مدارس، شرکت‌ها، سالن‌های ورزشی و اماکن سربسته برای حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا اقدامی ضروری است.

 

وی تصریح کرد: عمل به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی باید در اولویت همگان قرار گیرد تا از گسترش این ویروس جلوگیری به عمل آید.

 

کد خبر 977534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha