فعالان قرآنی برای ثبت‌نام بیمه تکمیلی باید «هنر کارت» دریافت کنند

عشریه از آغاز ثبت‌نام بیمه تکمیلی فعالان قرآنی از ۱۵ مهرماه جاری خبرداد و گفت: کلیه خدمات صندوق اعتباری هنر از طریق «هنرکارت» انجام می‌شود. اعضایی که تاکنون این کارت را دریافت نکرده‌اند، با مراجعه به سایت http://honar.cards/Home/signup اقدام نمایند.

«حمیدرضا عشریه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، بابیان اینکه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای تأمین معیشت و حمایت‌های مادی و معنوی از فعالان قرآنی به‌منظور ارتقاء کمی و کیفی خدمات و محصولات قرآنی این قشر اثرگذار، در جامعه موردتوجه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: اقدام به پوشش فعالان قرآنی تحت بیمه خدمات تأمین اجتماعی نمونه‌ای از اقدامات ارزشمند این معاونت بوده است.

 

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بابیان اینکه فعالان قرآنی استان مازندران همانند سایر فعالان حوزه قرآن و عترت از طریق صندوق اعتباری هنر بیمه شدند، اظهار کرد: ارائه بیمه تکمیلی به فعالان قرآنی نیز در دستور کار معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.

 

وی از آغاز ثبت‌نام دوره جدید بیمه تکمیلی فعالان قرآنی عضو صندوق اعتباری هنر از نیمه اول مهرماه جاری خبر داد و افزود: ثبت‌نام بیمه تکمیلی از 15 مهرماه از طریق صندوق انجام می‌شود.

 

عشریه بابیان اینکه کلیه خدمات صندوق اعتباری هنر ازجمله ثبت‌نام بیمه تکمیلی از طریق «هنرکارت» انجام می‌شود، تأکید کرد: اعضایی که تاکنون اقدام به ثبت درخواست برای دریافت «هنرکارت» نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت به نشانی  http://honar.cards/Home/signup نسبت به ثبت‌نام و بهره‌مندی از خدمات هنرکارت اقدام نمایند.

 

وی بابیان اینکه ثبت‌نام برای دریافت «هنرکارت» از 2 مهر آغازشده و به مدت 10 روز ادامه دارد، خاطرنشان شد: عدم تکمیل فرم ثبت‌نام یا درج اطلاعات ناقص در فرم «هنرکارت» به‌منزله نهایی نشدن اطلاعات ثبتی متقاضیان است.

 

کد خبر 977560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha