کمیته امداد رسالت خطیری در محرومیت زدایی دارد

حجت الاسلام سپهوند، کیمته امداد را یادگار امام راحل خواند و گفت: این نهاد انقلابی در عرصه محرومیت زدایی رسالت خطیری بر دوش دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «علی سپهوند»، امروز(8 مهر ماه) در دیدار با رییس کمیته امداد و دبیر شورای زکات شهرستان ازنا با اشاره به رسالت خطیر کمیته امداد در محرومیت زدایی، اظهار داشت: در این راستا باید از ظرفیت ها استفاده شود.

 

امام جمعه ازنا محرومیت زدایی را اقدامی مناسب برای رشد و توسعه خواند و افزود: برای رفع محرومیت و فاصله طبقاتی باید همواره نهادها مختلف نقش آفرینی کنند.

 

وی با اشاره به اینکه خدمت در هر زمینه ای باید برای رضای خدا و در سایه اخلاص عمل باشد، بیان داشت: کمیته امداد باید با رفع مشکلات مددجویان و تقویت روحیه خودکفایی مدد جو اقدامات گسترده ای انجام دهد.

 

حجت الاسلام سپهوند خاطرنشان کرد: باید با برنامه ریزی مدون و کارآمد درزمینه بهبود زندگی مددجویان اقدامات گسترده ای انجام شود.

 

امام جمعه ازنا با تأکید بر ضرورت خدمت رسانی به محرومین افزود: با مدیریت اصولی و صحیح در جهت حمایت از خانواده های بی بضاعت باید گام برداشته شود.

 

وی ادامه داد: با بهره مندی از روحیه جهادی و انقلابی باید در زمینه رفع مشکلات مردم و جامعه به ویژه محرومان، گام برداشت.

 

حجت الاسلام سپهوند با اشاره به گفته رئیس کمیته امداد در زمینه اجرای طرح وام کارفرمایی به مددجویان، گفت: این مهم اقدامی مؤثر در زمینه استقلال مالی و اشتغال زایی برای مددجویان و فرزندان آنان است.

کد خبر 977599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha