برگزیدگان فراخوان «در سوگ نینوا» معرفی شدند

برگزیدگان فراخوان قصه‌های عاشورایی «در‌ سوگ نینوا» استان گیلان معرفی‌ شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، با انتشار فراخوان قصه‌های عاشورایی تحت عنوان «در سوگ نینوا» که از سوی کانون پرورش فکری گیلان شهریور ماه 1399 اعلام شد بیش از 60 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال‌ شد که پس از داوری آثار،  15 قصه‌گوی ‌برگزیده این فراخوان معرفی شدند.


«دینا شیری‌زاده» با قصه‌ «محرم» از کرج، «آنیتا‌ کهنسال» با قصه «شام غریبان» از لنگرود، «زهرا‌ یادگاری» با قصه‌ «حضرت‌رقیه(س)»، «روشان‌علی‌نژاد» با قصه‌ «دختر آسمانی»، «زهرا یوسفی» با قصه «زهیر» و «آنیسا‌ خورسند‌فر» با قصه« دو برادر» از شهرستان بندرانزلی به‌عنوان قصه‌گویان برگزیده بخش کودک و نوجوان، معرفی‌شدند.


هیئت‌داوران «مهسا شعبان‌زاده» با قصه«بین دوراهی» از رودبار، «عسل‌ شیرین‌پور» با قصه«ظهرعاشورا»، «پریناز غفار‌نژاد» با قصه «ظهرعاشورا» و «آرین نعمتیان» را با قصه «عموجان‌ عباس» از شهرستان رشت و هم‌چنین «هانیه اسماعیل‌نژاد» با قصه‌ «شام‌غریبان» از شاندرمن و «سمیه‌ عاشوری» با قصه «عاشورا» از ماسال را نیز شایسته به‌عنوان برگزیده بخش کودک و نوجوان اعلام‌ کرد.


گروه داوری هم‌چنین «طاهره‌روشن» با قصه«علی‌اصغر(ع)»، «ناهیده‌ حیدرزاده» با اثر «مهمان شب» از رضوانشهر و «عباس عسگرزاده» با قصه‌«به وقت نماز» از بخش اسالم را با نگاهی به محتوا و ارایه‌ هنرمندانه قصه، به‌عنوان برگزیدگان بخش بزرگ‌سال معرفی‌کرد.


 

کد خبر 977669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha