آیت الله تسخیری در مقابله با تحریف‌ دشمنان بر علیه انقلاب مبارزی بی بدیل بودند

حداد عادل گفت: آیت الله تسخیری در مقابله با تحریف‌ دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی نقش مبارزی بی بدیلی را ایفا کردند.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، «غلامرضا حداد عادل» اروز در نشست بین‌المللی «بررسی ابعاد شخصیتی و اندیشه‌های آیت‌الله تسخیری» که هم‌زمان با چهلمین روز رحلت آن مرحوم در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، گفت: زندگی مردم در این دنیا به دو شکل متفاوت است که پس از وفات انسان‌ها خود را نشان می‌دهد.

رئیس بنیاد سعدی با بیان اینکه پس از مرگ برخی دیگران بر نبود آنها تاسف و تاثر می‌خورند که آیت‌الله تسخیری از چنین شخصیت‌هایی بود، عنوان کرد: آیت الله تسخیری در مقابله با تحریف‌ دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی نقش مبارزی بی بدیلی را ایفا کردند.

حداد عادل با بیان اینکه رسانه‌های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی همواره به جنگ انقلاب اسلامی پرداختند که از نظر فکری و عقیدتی آن را تحریف کنند، ابراز کرد: آیت‌الله تسخیری همچون افسری شایسته در این جبهه و جنگ مقابل تحریف دشمنان ایستادگی و مبارزه کرد.

وی با بیان اینکه آیت الله تسخیری در مبارزه با دشمنان خود را به چهار ابزار مجهز کرده بود، اظهار کرد: تسلط کامل به زبان عربی همچون زبان فارسی از جمله ابزار ایشان  بود زیرا او درس خوانده حوزه علمیه و دانشگاه نجف بود به همین دلیل بر زبان عربی همچون زبان مادی تسلط کامل داشتند.

رئیس بنیاد سعدی افزود: از دیگر ابزار آیت‌الله تسخیری در دفاع از اسلام و انقلاب تسلط ایشان به علم اسلامی و فقیه بودن ایشان بود، او همچون علما و استادان مسلط به علوم اسلامی به سهولت و مستدل از انقلاب و اسلام دفاع می‌کردند.

 حداد عادل ادامه داد: آیت‌الله تسخیری با اعتقاد به قرآن، انقلاب، ولایت فقیه اخلاقی گفتگومحور داشتند، به گونه‌ای که حتی در فضای گفتگو به مخالفان هم احترام گذاشته و با برادری و دوستی پاسخ آنها را می دادند بر همین اساس حلقه وصل جمهوری اسلامی با سایر کشورهای اسلامی شده بودند.

وی با بیان اینکه آیت الله تسخیری افزون بر فعالیت‌های علمی و دینی، قدرت مدیریت و اجرا هم داشتند، گفت: این قدرت مدیریت و اجرا در برگزاری همایش و سمینارهای علمی توسط ایشان مشهود بود.

 

 

 

 

کد خبر 977707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha