تجلیل از والدین شهید کاظمی پور در سه شنبه های تکریم شهرستان بردسیر

مسئولین شهرستان بردسیر با حضور در منزل شهید حسین کاظمی پور، با والدین شهید دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ مسئولین شهرستان بردسیر، سه شنبه(۸ مهر) با حضور در منزل شهید حسین کاظمی پور، با والدین شهید دیدار و گفتگو کردند.

 

 



برادر شهید که خود سه بار در جنگ مجروح شده و جانباز است؛ نقل کرد: یک بار که بعد از ۷۰ روز خبری از ایشان نشد، رفتم منطقه، هیچکس از او خبری نداشت، در یک سنگر خوابیدم، صبح وقتی بیدار شدم دیدم برادرم در حال نماز است. بعد از نماز پرسیدم حسین شما کجا بودی؟ گفت من خط مقدم بودم دیشب خواب دیدم که پدر ناراحت است و مادر برایم گریه می کند که امروز صبح آمدم اینجا و دیدم اذان است، گفتم نمازم را بخوانم و بعد حرکت کنم به طرف خانه که الان شما را دیدم.
 


بردار شهید افزود: نیم ساعت او را می بوسیدم و بعد با خوشحالی به بردسیر برگشتیم.

 




 احمد رمضان زاده، همکلاسی شهید و رئیس ستاد اقامه نماز جمعه بردسیر هم اظهار داشت: ایشان در منطقه شلمچه مورد اصابت گلوله مستقیم سیمینف قرار گرفتند و شهید شدند.

 



وی افزود: من و شهید هم کلاس بودیم. از همان دوران دبیرستان آسمانی فکر می کرد و می گفت از اول جنگ سال ۶۰ به جبهه رفت چند ماه با حزب جمهوری همکاری می کرد.

 



رمضان زاده تصریح کرد: او عکاسی هم می کرد ؛و همه لوازم خود را به مسجد محله اهدا کرده بود.
 

 


حسین کاظمی پور در  ۴۰/۳/۱۵ به دنیا آمد و ۲۷ سال بعد در ۶ روز مانده به سالگرد تولدش در ۶۷/۳/۹ در پاتک عراق در منطقه شلمچه ردای سرخ شهادت برتن کرد.

 



آن شهید والامقام به مسائل ورزشی و هنری علاقه داشت تا آنجا که دستگاه بدن سازی که در سال ۱۳۶۱ طراحی و اجرا کرد، نمونه آن هنوز طراحی نشده است.
 



این برنامه با حضور حجت الاسلام کرمانی پور، امام جمعه؛ وفایی، معاون فرماندار؛ سرهنگ امیری، فرمانده سپاه؛ سرهنگ غضنفری، فرمانده نیروی انتظامی؛ ایمانی، رییس بنیاد شهید؛ رجایی، رییس اداره ارشاد و ....برگزار شد.
 



رجایی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بردسیر از حضور مسئولین حاضر در جلسه و نیز مدیرستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به دلیل هماهنگی برنامه سه شنبه های تکریم قدردانی کرد.

 

 

 


  

کد خبر 977796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha