مجموع معاملات تالار بورس خراسان جنوبی به ۳۸۴۵ میلیارد ریال رسید

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی با بیان اینکه مجموع معاملات تالار بورس استان از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور به ۳۸۴۵ میلیارد ریال رسید، گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۷ درصد رشد داشته است.

«سعید هریوندی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: طی 6 ماه نخست امسال 800 نفر ساعت کلاس آموزشی به صورت رایگان و مجازی توسط تالار بورس خراسان جنوبی برای آگاهی و آموزش مردم نسبت به بازار سرمایه برگزار شده است.

 

وی بیان اینکه طی شهریور ماه امسال بیش از 24 میلیون سهم به ارزش 445 میلیارد ریال درتالار بورس استان مورد داد و ستد قرار گرفت، افزود: این آمار در مقایسه با مرداد ماه به لحاظ حجم معاملات 46 درصد و به لحاظ مبلغ معاملات 74 درصد کاهش یافته است.

 

وی با اشاره به مجموع معاملات تالار بورس استان از ابتدای سال تا پایان شهریورماه بیان کرد: این آمار از ابتدای سال جاری تاکنون به عدد سه میلیارد و 845 میلیون ریال رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 57 درصد رشد داشته است و از مجموع معاملات 46 درصد آن مربوط به خرید سهام و 54 درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

 

هریوندی در پایان با توجه به اینکه طی شهریور ماه امسال شاخص کل 162 هزار واحد کاهش داشته است، گفت: در حال حاضر 16 کارگزاری در سطح استان خراسان جنوبی در حال فعالیت هستند و به افرادی که قصد ورد به بازار سرمایه دارند توصیه می کنم حتما در دوره های آموزشی رایگان بورس منطقه ای استان شرکت کنند.

کد خبر 977843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha