فراخوان مقاله با موضوعات «هنر و رسانه» منتشر شد

دو فصلنامه « مطالعات هنر و رسانه »، جهت انتشار شماره های آتی، آماده دریافت مقالات اندیشمندان و پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی در موضوعات فقه هنر، فقه رسانه، مطالعات تطبیقی هنر اسلامی، حکمت هنر، تاریخ هنر و دیگر محورها، است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، دو فصلنامه مطالعات هنر و رسانه معاونت پژوهش این حوزه که با همکاری علمی هیئت اندیشه ورز هنر و رسانه به چاپ می رسد که برای شماره های آتی خود، از مقالات محققان و پژوهشگران طلبه گرامی در زمینه های مباحث نظری هنر و رسانه از جمله؛ فقه هنر، فقه رسانه، مطالعات تطبیقی هنر اسلامی، حکمت هنر، تاریخ هنر و دیگر محورها استقبال می کند.

 

این دو فصلنامه با هدف كمک به ايجاد تحولی فراگير در زمینه پژوهش در سطح حوزه علميه خراسان، توليد و نگارش متون پژوهشي معتبر جهت پاسخگویی به نیازهای علمی حوزه، جامعه و نظام اسلامی، معرفی‌ دستاوردهای‌ جدید پژوهشی‌، ایجاد زمینه‌ تبادل‌ اندیشه‌ و نیز زمينه‌سازي براي نقد و بررسي آراء و نظريات مختلف در زمینه هنر و رسانه، انتشار می یابد.

 

همچنین نشریه دارای مجوز علمی- تخصصی با شماره۸۵۴۸۳ در تاریخ ۱۷/۴/۹۸ از معاونت مطبوعات وزارت ارشاد اسلامی است. لازم به ذکر است، علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارائه مقاله در این فصلنامه علمی-تخصصی می توانند با شماره ۰۵۱۳۲۰۰۸۶۰۸ تماس حاصل کرده و یا به نشانی سایت ami.journals.hozehkh.com مراجعه نمایند

کد خبر 978202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha