فرهنگ حمایت از کار و تولید ایرانی تقویت شود

رعیتی فرد با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه کشور گفت: باید برای پیروزی در این نبرد فرهنگ حمایت از کار و تولید ایرانی عملیاتی و بیش از پیش تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «علی حسین رعیتی فرد» امروز (چهارشنبه ۹ مهر) در دیدار با تشکل ‌های کارگری و کارفرمایی استان چهارمحال و بختیاری که در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان برگزار شد، اظهار داشت: شرایط تحریم این فرصت را در اختیار ما قرار داده تا با بهره گیری از ظرفیت‌ها فرهنگ کار و تولید را تقویت کنیم.

 

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور ادامه داد: بی‌شک با تلاش تولیدکنندگان فضای بهتری را خواهد داشت و از این گردنه تاریخی نیز به سلامت عبور می‌کنیم.

 

رعیتی فرد تصریح کرد: دشمن با انواع تحریم‌ها وارد یک جنگ اقتصادی تمام عیار با کشور شده است که رمز پیروزی در این نبرد تقویت حمایت از فرهنگ کار و تولید است.

 

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور بابیان اینکه در حوزه فضای کسب و کار، ایران را در جایگاه ۱۲۸ جهان قرار دارد، اظهار داشت: این جایگاه مناسب کشور نیست و باید در حوزه تولید مجاهدانه کار شود.

 

رعیتی فرد خاطرنشان کرد: فشار تحریم‌های خارجی از یک سو و خودتحریمی از داخل بر مشکلات اقتصادی کشور افزوده است که می‌طلبد در این خصوص اقداماتی به موقع و سریع انجام گیرد و تلاش و نظارت بر داخل بیش از پیش شود.

 

وی با تاکید بر اینکه امروز باید از روحیه محافظه‌کاری خارج شویم، اظهار داشت: این محافظه ‌کاری در همه بخش‌ها وجود دارد و مدیران باید قدرت ریسک بیشتری داشته باشد.

 

رعیتی فرد خاطرنشان کرد: رویکرد بسیج نیز تغییر کرده و تلاش می‌کند تا در کنار حوزه های تخصصی به مردم در صحنه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کمک کند.

 

وی در ادامه به مشکلات و دغدغه‌های جامعه کارگری و کارفرمایی این استان اشاره کرد و گفت: استان اختیار و ظرفیت بالایی دارد و باید مدیران جهانی فکر کرده و منطقه ای عمل کنند

 

رعیتی فرد خاطرنشان کرد: جامعه کارگری خدوم و با بصیرت است و در جریان کرونا کمتر دیده شد و اعتقاد ما بر این است در دوران کرونا، نقش مدافعان معیشت مردم کم از مدافعان سلامت نبوده است.

 

کد خبر 978222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha