توزیع ۲۰۰ بسته حمایتی در مرحله سوم کمک مومنانه

نوروزیان گفت: در مرحله سوم کمک‌های مومنانه ۲۰۰ بسته حمایتی در میان اقشار نیازمند خوزستان توزیع شد.

«عادل نوروزیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: سازمان بسیج هنرمندان خوزستان در مرحله سوم طرح کمک مومنانه 100 بسته معیشتی و 100 بسته نوشت‌افزار را تهیه و میان اقشار نیازمند جامعه که از قبل شناسایی شده بودند، توزیع کرد.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان خوزستان تصریح کرد: در مرحله اول و دوم این طرح نیز در مجموع با همکاری هنرمندان بسیجی سازمان بیش از 680 بسته کمک‌های معیشتی تهیه و توزیع شده بود.

 

وی در تشریح دیگر اقدامات فرهنگی، هنری و اجتماعی این سازمان در ایام شیوع کرونا افزود: تهیه و توزیع بیش از 2 هزار و 300 بسته بهداشتی، مشارکت در تولید ماسک، راه‌اندازی کارگاه دوخت لباس محافظ پزشکی جهت مدافعان سلامت، حضور هنرمندان بسیجی در قالب گروه‌های جهادی در ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری، برگزاری مراسمات مختلف هنری در مراکز درمانی سطح استان خوزستان، تهیه و توزیع پوشاک و کفش بچگانه برای‌ تعدادی از خانواده‌های بی‌سرپرست و بی‌بضاعت و ... بخشی از اقداماتی است که در چند ماه اخیر توسط این سازمان در حوزه مقابله با کرونا صورت گرفته است.

 

نوروزیان در پایان یاد آور شد: روند خدمات‌رسانی توسط بسیج هنرمندان و هنرمندان بسیجی تا پایان همه‌گیری بیماری کرونا ادامه دارد و در این راه از حضور، مشارکت و هم‌افزایی همه افراد و نهادهای فرهنگی و هنری استان خوزستان استقبال می‌کنیم.

 

کد خبر 978242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha