​کشاورزان برای دریافت آسان سوخت به سایت «تجارت آسان» مراجعه کنند

ایمانی گفت: راه اندازی سایت تجارت آسان دریافت سهمیه سوخت ادوات کشاورزی را برای کشاورزان تسهیل کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علیقلی ایمانی» شامگاه امروز(چهارشنبه ۹ مهر) در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به مشکل نبود سوخت برای ادوات کشاورزی اظهار کرد: متأُسفانه هنوز برای تأمین سهمیه سوخت کشاورزان اقدام مناسبی انجام نشده است اما شرکت نفت توانست فرایند دریافت سوخت را برای کشاورزان تسهیل کند.

 

دبیر خانه کشاورز استان گلستان ادامه داد: کشاورز تاکنون باید به کارگزاری و مراکز خدمات جهاد کشاورزی مراجعه می کرد و درگیر یک سری کارهای اداری می شد اما در روش جدید کشاورز می تواند در منزل با استفاده از تلفن همراه هوشمند وارد سایت newtejaratasan.niopdc.ir شوند و با استفاده کد کاربری و کلمه عبور درخواست خود را ثبت کنند.

 

 وی تأکید کرد: کشاورز با انجام ثبت نام اینترنتی دیگر نیاز به حضور در شهر و صرف زمان و هزینه ندارد و در صورت عدم دسترسی به گوشی هوشمند می توانند به مراکز آی.سی.تی روستایی مراجعه کنند و درخواست سهمیه سوخت خود را به ثبت برسانند.

 

ایمانی یادآور شد: یکی از مزایای این روش آن است که کشاورز می تواند درخواست سوخت را براساس نیاز خود ثبت کند و سوخت را به صورت روزانه یا ماهانه دریافت کند.

 

دبیر خانه کشاورز استان گلستان گفت: امیدوارم مسئله سهمیه عادلانه سوخت تراکتورها به سرانجام مطلوب برسد و بخشی از مشکلات کشاورزان حل شود.

 

 

کد خبر 978245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha