۳ میلیارد تومان به پروژه های عمرانی بقاع متبرکه گیلان اختصاص یافت

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه امسال سه میلیارد تومان از محل تملک دارایی برای تعمیرات و پروژه های عمرانی بقاع متبرکه و مساجد گیلان اختصاص پیدا کرده است، گفت: صددرصد اعتبار اختصاصی جذب شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام«ستار علیزاده» امروز (چهارشنبه، ۹ مهر) در جریان بازدید از پروژه های در حال اجرای آستان امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع)، اظهارکرد: تکمیل پروژه های در دست اجرای امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) از دغدغه های مردم آستارا، مسئولان استانی و سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و اداره کل است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه مراحل کاشیکاری، آیینه کاری و ... به مساحت ۷۰۰ متر مربع در داخل حرم مطهر در دست اجرا است، افزود: تا ۶ ماه آینده این مراحل به اتمام می رسد و ما شاهد بهره برداری خواهیم بود.

 

وی از نصب و رونمایی ۲ گلدسته آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) در هفته وقف خبر داد و گفت: برای نصب این گلدسته ها، ۲۰۰ میلیون تومان هزینه می شود.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه بتن ریزی حسینیه و شبستان حرم به اتمام رسیده است، خاطرنشان کرد: این طرح در مساحت  یک هزار و ۸۰۰ متر مربع اجرا شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اینکه سربندی حرم امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) در ۲ ماه آینده به اتمام می رسد، تصریح کرد: برای این پروژه ۲ میلیارد تومان از محل نذورات، کمک های مردمی و به ویژه کمک خیری به نام رحیم قربانی هزینه شده است.

 

وی اضافه کرد: این خیر تاکنون ۲ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های در دست اجرای امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) کمک کرده است.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه امسال سه میلیارد تومان از محل تملک دارایی برای تعمیرات و پروژه های عمرانی بقاع متبرکه و مساجد گیلان اختصاص پیدا کرده است، افزود: صددرصد اعتبار اختصاصی جذب شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: تاکنون در پروژه های عمرانی بقاع متبرکه گیلان علاوه بر سه میلیارد تومان که از محل تملک دارایی جذب شد بیش از ۱۵ میلیارد تومان از محل نذورات و کمک های مردمی در قالب طرح مودت هزینه شده است.

کد خبر 978254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha