ثبت نام بیش از ۴ هزار راننده ایلامی در سامانه کارا

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از ثبت نام بیش از ۴ هزار و ۹۸ راننده در استان برای دریافت تسهیلات کرونا خبر داد.

«محمد حسنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: تاکنون از این تعداد بیش از ۲ هزار و ۹۱۷ نفر وام کرونا را دریافت کرده اند و مابقی در دست بررسی بانک های عامل هستند.
 

وی گفت: شاغلان بخش حمل ونقل جاده ای و رانندگان کالا و مسافر می توانند تا پایان مهر ماه به سامانه کارا به آدرس  kara.mcls.gov.irمراجعه و جهت دریافت تسهیلات کرونا ثبت نام کنند.

 

حسنی عنوان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از بین دستگاههای اجرایی استان، رتبه اول در جذب تسهیلات کرونا را به خود اختصاص داده است و بیش از ۷۰ درصد تسهیلات را جذب کرده که امید است با اطلاع رسانی این اداره کل و جلسات با انجمن های صنفی در صدد جذب ۱۰۰ درصدی تسهیلات کرونا در استان می باشیم.

 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: در 6 ماهه اول امسال 253 هزار و 248 مسافر در 54 هزار و 179 سفر در استان ایلام جابجا شده که با توجه به شیوع ویروس کرونا تعداد سفر 51 درصد و تعداد مسافر ۷۹ درصد کاهش داشته است. 
 

 

وی خاطرنشان کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ضدعفونی وسایل حمل و نقل عمومی جاده ای قبل از حرکت و الزام کارکنان شرکت های مسافری، رانندگان و مسافران به استفاده از ماسک از جمله موارد مورد تأکید این اداره کل به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در ناوگان حمل و نقل عمومی بوده که مورد توجه فعالان این بخش قرار گرفته است.

کد خبر 978316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha