آغاز عملیات اجرایی مقاوم سازی ۷۰۰۰ واحد مسکونی غیرمقاوم با حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس

حسینی از کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی مقاوم سازی ۷ هزار واحد مسکونی غیرمقاوم روستایی گلستان با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان امروز (پنجشنبه ۱۰ مهر) با حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس، معاونین بنیاد مسکن کشور و استاندار گلستان خبر داد.

«سیدمحمد حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با دعوت مجمع نمایندگان استان و استاندار گلستان اعضای کمیسیون عمران مجلس و معاونین بنیاد مسکن کشور برای بازدید از مناطق زلزله زده و افتتاح و کلنگ زنی تعدادی از پروژه های بنیاد مسکن استان به گلستان سفر کرده اند.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افزود: امروز (پنجشنبه 10 مهر) با حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس و معاونین بنیاد مسکن کشور، کلنگ مقاوم سازی 7 هزار واحد مسکونی روستایی با اعتبار 350 میلیارد تومان به صورت متمرکزدر روستای زلزله زده ویرو شهرستان رامیان به زمین زده می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در این روز 70 هزارمین واحد مسکونی مقاوم سازی شده در استان گلستان و 200 پروژه طرح هادی روستایی در 170 روستای استان با اعتبار 22 میلیارد و 800 میلیون تومان و 48 هزار خانوار بهره مند به صورت متمرکز در روستای کلاجان قاجار شهرستان گرگان افتتاح و به بهره برداری می رسند.

 

حسینی، اهدای متمرکز یک هزار جلد سند مالکیت روستایی، بازدید از روند احداث 3 هزار واحد مسکن محرومین و بازدید از بازسازی مناطق سیل زده استان را از دیگر برنامه های اعضای کمیسیون عمران مجلس برشمرد.

 

 

 

 

کد خبر 978319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha