کمک ۶۰ میلیون تومانی خیران به نیازمندان روستای کهنوش تویسرکان

اسدبیگی گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون با کمک خیران، اعضای کانون فرهنگی هنری معرفت و پایگاه بسیج انصار مبلغی بالغ بر ۶۰ میلیون تومان به نیازمندان روستا کمک شده است.

«خسرو اسد بیگی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: رزمایش احسان و همدلی به همت بچه های کانون فرهنگی و هنری معرفت ، خیران و اعضای پایگاه بسیج انصار در روستای کهنوش تویسرکان از زمان شیوع ویروس کرونا در حال انجام است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری معرفت روستای کهنوش در شهرستان تویسرکان افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس 20 بسته معیشتی به ارزش 6 میلیون تومان بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا به همت اعضای کانون معرفت، خیران و پایگاه بسیج انصار روستای کهنوش توزیع شد.

 

وی ادامه داد: از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون با کمک خیران، اعضای کانون فرهنگی هنری معرفت و پایگاه بسیج انصار همچنین مبلغی بالغ بر 60 میلیون تومان به نیازمندان روستا کمک شده است.

 

وی بیان کرد:  تعطیلی برخی مشاغل و  قرنطینه خانگی موجب شده برخی از اقشار ضعیف جامعه به خاطر ویروس کرونا دچار مشکل مالی و کمبود درآمد شوند، بنابر این گروهی از خیرین و با کمک لعضای کانون معرفت روستای در این راستا اقدام به توزیع اقلام حمایتی در بین نیازمندان کرد.

 

اسد بیگی اظهار داشت: توزیع این بسته های حمایتی با رعایت شئونات و حفظ آبروی اهالی روستا  بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

کد خبر 978326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha