۶۰ نفر از معلمان سیستان و بلوچستان به بیماری کرونا مبتلا شده اند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه آمار مبتلایان به بیماری کرونا به ۱۴ هزار نفر رسیده است، گفت: از ابتدای بازگشایی مدارس تا کنون نزدیک به ۶۰ نفر از معلمان و ۱۵ نفر از دانش آموزان استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

«قاسم میری علی آبادی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: در شبانه روز گذشته 70 مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا ثبت شده است.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در مجموع 14 هزار و 485 نفر  به بیماری کرونا مبتلا شده اند، ادامه داد: 146 نفر مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستانهای استان بستری هستند که از این آمار تست کرونای 66 نفر مثبت قطعی است.

 

میری علی آبادی اعلام کرد: 643 نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باخته اند.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای بازگشایی مدارس تا کنون نزدیک به 60 نفر از معلمان و 15 نفر از دانش آموزان سیستان و بلوچستان به بیماری کرونا مبتلا شده اند، افزود: به طور قطع یقین نمی شود گفت که این دانش آموزان و معلمین در مدارس به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه آمار مبتلایان و موارد بستری در مقایسه با دو ماه گذشته تفاوت نداشته است، افزود: مردم  به نکات بهداشتی به ویژه شستشوی دست و استفاده از ماسک پایبند باشند.

کد خبر 978367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha