مستند«مرگ، کرونا، تولد» در زنجان تولید شد

مستند«مرگ، کرونا، تولد» پیرامون دغدغه ها و چالش های شرایط کنونی جامعه که همواره با امید به زندگی سپری می شود، در حوزه هنری زنجان تولید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مستند «مرگ، کرونا، تولد» به کارگردانی یحیی معصومی در حوزه هنری زنجان تولید شد.

 

مستند کوتاه «مرگ، کرونا، تولد» در مدت زمان 100 ثانیه، با نگاهی به سختی‌ها و مشکلات که برای جامعه در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا پیش آمده و عاملی شده تا مردم خیلی از فرصت‌هایی مانند؛ صله‌رحم، در کنار هم بودن‌ها و ... که در روزهای گذشته خیلی به چشم نمی‌آمد، را از دست بدهند. اما انسان با همه اتفاقات اخیر، امیدوارنه به سوی تداوم زندگی در حرکت است و دقیقا در جایی که زندگی فردی به نقطه مرگ می‌رسد برای فرد دیگری از لحظه تولد آغاز می‌شود.

 

مستند کوتاه «مرگ، کرونا، تولد»؛ توسط یحیی معصومی و با مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی، روابط عمومی شرکت گاز و دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تهیه و تولید شده است؛ همچنین نویسندگی مشترک این اثر را ابوالفضل گلفام و یحیی معصومی بر عهده داشته‌اند.

 

حوزه هنری زنجان پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و استان همگام با دیگر نهادهای فرهنگی هنری عمده فعالیت‌های خود را به این موضوع اختصاص داده و در راستای پیشگیری از ابتلا به این بیماری آثار بسیاری را در رشته‌های متعدد هنرهای تجسمی، تصویری و آفرینش‌های ادبی تولید و در فضای مجازی منتشر کرده است که مستند کوتاه «مرگ، کرونا، تولد»، پس از مستندهای «دلتنگی» و «در خانه مانده‌ها» سومین مستند تصویری حوزه هنری زنجان با موضوع ویروس کرونا در سال 1399 است.

 

کد خبر 978378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha