تشکیل کلاس‌های تخصصی حفظ قرآن کریم در سنندج

ماموستا میرزایی از تشکیل کلاس‌های تخصصی حفظ قرآن کریم به عنوان اصلی‌ترین کار کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(ص) شهرستان سنندج خبر داد.

ماموستا میرزایی مدیر کانون فرهنگی نبی اکرم(ص) مسجد شهرک پردیس شهرستان سنندج امروز در گفتگو با خبرنگار شبستان کردستان با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری نبی‌اکرم(ص) سنندج یک دهه است که در این شهرستان فعالیت دارد، اظهار کرد: در طول ده سال اخیر این کانون فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی قابل توجهی به مخاطبان ارائه داده است.

 

 

وی با بیان اینکه در ابتدای سال 98 همزمان با امام جماعت مسجد شهرک پردیس سنندج، مدیر مسوول این کانون فرهنگی شدم، افزود: با راه‌اندازی سایت بچه‌های مساجد ثبت نام از جوانان و نوجوانان از طریق این سامانه انجام می‌گیرد.

 

 

وی تعداد اعضای کانون یاد شده را 80 نفر دانست و خاطرنشان کرد: سعی براین است تا اعضای این کانون افزایش یافت و شاهد افزایش فعالیت نوجوانان و جوانان در این کانون فرهنگی هنری باشیم.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(ص) شهرستان سنندج اعلام کرد: برگزاری مراسم‌های دینی و فرهنگی از جمله شاخص‌ترین فعالیت‌های این کانون فرهنگی و تبلیغی است.

 

 

میرزایی اعلام کرد: در ایام کرونا با توزیع بسته‌های معیشتی میان اقشار آسیب‌پذیر توانستیم با همکاری اعضای کانون و خیرین در ایجاد کردستان همدل یاری باشیم.

 

 

وی اضافه کرد: چندین سال اخیر فعالیت کانون‌ها ساماندهی خاصی نداشت اما با مطرح شدن فهما فعالیت کانون‌ها منسجم شد و امید که تداوم داشته باشد.

 

 

وی تشکیل کلاس‌های تخصصی حفظ قرآن کریم را از تفاوت این کانون با سایر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سنندج دانست و گفت: دوره حفظ قرآن کریم در این کانون فرهنگی هنری در سطوح مختلف ابتدایی، متوسطه و عالی و برای رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(ص) سنندج اصلی‌ترین کار این کانون فرهنگی را حفظ تخصصی قرآن کریم خواند و اعلام کرد: امیدواریم این اقدام سرلوحه کاری سایر کانون‌های فرهنگی هنری در استان کردستان باشد.

 

 

میرزایی اعلام کرد: حضور در کلاس‌های حفظ قرآن کریم کاملا رایگان است و مخاطبان و علاقمندان می‌توانند از این کلاس‌ها استفاده کنند.

 

کد خبر 978395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha