ولایتمداری شاخص‌ترین ویژگی شهدا/ دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان تشریح شود

حجت الاسلام بابایی با تاکید بر اینکه پیروی از ولایت فقیه جزو شاخص‌ترین ویژگی‌های رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس است، گفت: باید اهمیت و دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس برای نسل جدید تبیین و تشریح شود.

حجت الاسلام «محمدرضا بابایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند در خصوص اهمیت ترویج فرهنگ دفاع مقدس اظهار داشت: جوانان عزیز باید به شهادت طلبی ها و خدمات ارائه شده در دوران دفاع مقدس توسط شهدا و رزمندگان توجه داشته باشند و بدانند که این امنیت و آرامش امروز را مدیون شهدا هستیم.

 

امام جمعه فردوس با اشاره به اینکه اخلاص و از خودگذشتگی و پیروی از ولایت فقیه جزو ویژگی های شاخص دوران دفاع مقدس است، افزود: همه شهیدان به این موضوعات در وصایای خود سفارش کرده‌اند و اکنون نیز ما به پیروی از راه شهدا نباید مقام معظم رهبری را تنها بگذاریم و اهداف شهدا را به تحقق برسانیم.

 

وی با بیان اینکه دشمن می داند تا زمانی که فرهنگ دفاع مقدس در کشور وجود دارد نمی تواند غلطی کند، ادامه داد: دشمن در داخل و خارج به دنبال زیر پا گذاشتن فرهنگ جهاد و شهادت است تا بتواند بر انقلاب اسلامی پیروز شود.

 

حجت الاسلام بابایی در ادامه بیان کرد: برخی افراد خود فروخته و ضد انقلاب در داخل به نقشه های دشمن کمک می کنند اما مردم ایران اسلامی همواره پای انقلاب و ولایت فقیه ایستاده اند و از فرهنگ دفاع مقدس دفاع می کنند و اجازه نمی دهند افراد غرب زده کاری در کشور پیش ببرند.

 

امام جمعه فردوس در پایان با تاکید بر اینکه باید اهمیت و دستاوردها ارزشمند دفاع مقدس برای نسل های جوان تبیین و تشریح شود، افزود: جوانان دوران دفاع مقدس از همه چیز خود گذشتند و به دفاع از انقلاب و اسلام پرداختند و امیدواریم نسل جدید نیز در راه شهدا قدم بردارند و پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) برسانند.

 

کد خبر 978407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha