نمازجمعه ۱۱ مهر در جهرم و «کردیان» اقامه می شود

کاتبی گفت: نماز جمعه ۱۱ مهرماه در شهر جهرم و بخش «کردیان» اقامه می شود.

«ناصر کاتبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به برگزاری آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه 11 مهرماه در شهر جهرم و بخش «کردیان»، گفت: با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان جهرم از لحاظ شیوع بیماری «کرونا» اقامه نماز جمعه در مناطق مختلف این شهرستان اقامه می شود.

 

رئیس ستاد نماز جمعه جهرم افزود: در 2 هفته گذشته نیز نماز جمعه در شهرستان جهرم اقامه شده و این وضعیت تا اعلام ستاد مقابله با «کرونا» و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس ادامه دارد.

 

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه این هفته جهرم به امامت حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، اقامه می شود، بیان کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی نمازگزاران الزامی است.

 

کاتبی ادامه داد: همچنین در شهر «قطب آباد»، مرکز بخش «کردیان» شهرستان جهرم نیز اقامه نماز جمعه فردا جمعه 11 مهرماه به امامت حجت الاسلام «سید علی شهیم» امام جمعه این منطقه انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه نمازگزاران باید از منزل خود وضو گرفته و در نماز جمعه حضور پیدا کنند، خاطرنشان کرد: به همراه داشتن مهر شخصی و استفاده از ماسک برای شرکت در این آیین عبادی و سیاسی ضرورت دارد.

 

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه جهرم همچنین خواستار رعایت فاصله فیزیکی از سوی نمازگزاران شد و گفت: خطبه های نماز جمعه جهرم پس از طنین انداز شدن اذان ظهر ایراد می شود.

کد خبر 978427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha