طرح «بهشت روضه» در استان خوزستان اجرا می‌شود

به همت خادمیاران مبلغ و ستایشگر اهل بیت (ع) کانون‌های خدمت رضوی در خوزستان طرح «بهشت روضه» در شهرهای این استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام جلیل علینژاد» امروز (پنج‌شنبه 10 مهر) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح «بهشت روضه» به همت خادمیاران مبلغ و ستایشگر اهل بیت (ع) کانون‌های خدمت رضوی در خوزستان اجرا می‌شود.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی در خوزستان افزود: این طرح به صورت مردمی و به همت خادمیاران رضوی در خیابان‌های شهرهای مختلف استان شامل اهواز، دزفول، اندیمشک، دشت‌آزادگان، کارون و ... اجرا می‌شود.

 

وی اضافه کرد: این طرح در دهه آخر ماه صفر و ایام شهادت پیامبر مکرم اسلام (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و ایام شهادت شمس الشموس امام علی بن موسی الرضا (ع) در بیش از ۱۸۰ محله‌ای که تاکنون تعیین شده، برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام علینژاد تصریح کرد: در این طرح با همکاری تشکل‌های شبکه جوانان رضوی و خادمیاران در سطح خوزستان سعی شده در شهرهای مختلف مهمان خانواده‌های شهدا باشیم و محفل روضه دهه آخر صفر در خیابان‌های منازل شهدا و عموم مردم با حضور مشتاقان اهل بیت (ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

 

وی یاد آور شد: طرح «بهشت روضه» برای احیا و ترویج روضه‌های خیابانی و خانگی ارائه شده است.

 

کد خبر 978447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha