گرامیداشت زنده یاد جعفر کاظمی در شهرستان قرچک برگزار شد

به بهانه اختتامیه دومین جشنواره استانی تئاتر حماسه نامداران از مقام هنرمند فقید زنده یاد جعفر کاظمی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران،در حاشیه برنامه اختتامیه دومین جشنواره استانی تئاتر خیابانی حماسه نامداران از سالها تلاش خالصانه هنرمند فقید «زنده یاد جعفر کاظمی» تجلیل به عمل آمد.

در این برنامه که از بخش های جنبی اختتامیه دومین جشنواه استانی تئاتر حماسه نامداران بود کلیپی از فعالیت های این هنرمند فقید پخش شد و تعدادی از هنرمندان و همکاران ایشان خاطراتی از تعهد و تخصص این هنرمند فقید در عرصه تئاتر را بیان کردند.

در این بخش از اختتامیه محمود برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن گرامی داشت زحمات چندین ساله زنده یاد کاظمی در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری استان تهران بیان داشت: فعالیت مستمر و تلاش های بی وقفه ایشان در عرصه هنرهای نمایشی استان تهران خصوصا حوزه جنوب شرق تهران بر کسی پوشیده نیست.

برزگر اظهار داشت: ایشان در طی این سالهای متمادی توانسته بود شاگردان زیادی را در حوزه هنرهای نمایشی تربیت کند و تقریبا نسلی از هنرمندان تئاتر جنوب شرق تهران همگی از شاگردان این هنرمند فقید هستند.

سپس و در ادامه این بخش از اختتامیه با حضور حجت السلام اسماعیلی امام جمعه شهرستان،سرهنگ حیدر نیا جانشین سپاه سید الشهدا،سرهنگ سلطانی فرمانده سپاه پانزده خرداد شهرستان قرچک،خدایی راد معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان قرچک، محمود برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، و جمعی از هنرمندان و خانوداه محترم این هنرمند فقید تجلیل به عمل آمد. 

گفتنی است  «زنده یاد جعفر کاظمی» از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و فعال فرهنگی هنری استان تهران بود که زمستان سال گذشته برای همیشه رخ در نقاب خاک کشید.

کد خبر 978469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha