۲۰۰ پروژه روستایی در ۱۷۰ روستای گلستان به بهره برداری رسید

رضایی گفت: با حضور نمایندگان کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به صورت متمرکز در روستای کلاجان قاجار گرگان ۲۰۰ پروژه روستایی در ۱۷۰ روستای استان گلستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «ولی الله رضایی» عصر امروز (پنجشنبه 10 مهر) در آیین بهره برداری از 200 پروژه روستایی در 170 روستای گلستان اظهار کرد: در روستای کلاجان قاجار برای اجرای طرح هادی بیش از پنج هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت انجام شده است.

 

 معاون عمران روستایی بنیاد مسکن گلستان ادامه داد: حدود پنج هزار متر محوطه سازی و 800 متر مربع جداره سازی در قالب اجرای طرح هادی در روستای کلاجان قاجار اتفاق افتاده است.

 

رضایی گفت: همزمان با بهره برداری این پروژه ها با حضور نمایندگان کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به صورت متمرکز 200 پروژه روستایی در 170 روستای استان گلستان به بهره برداری رسید.

 

وی گفت: حدود یک هزار جلد سند مالکیت در این منطقه صادر شده است که امروز با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان ارشد استان اهدا شد.

 

 معاون عمران روستایی بنیاد مسکن گلستان تاکید کرد: شهرستان گرگان دارای 94 روستا است که از این تعداد حدود 54 روستا فاز نخست طرح هادی به شکل نیمه تمام اجرا شده است و برای اتمام این پروژه ها نیاز به اعتبار داریم.

 

رضایی با بیان اینکه طرح هادی در 20 روستای شهرستان گرگان هنوز آغاز نشده است، افزود: طرح هادی در 46 روستای استان گلستان نیاز به باز نگری دارد و امیدواریم با تامین اعتبار این مهم اتفاق بیفتد.

کد خبر 978533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha