جشنواره شعر «دفاع مقدس» ویژه فرهنگیان جهرم برگزار شد

قناعتیان گفت: جشنواره شعر «دفاع مقدس» همزمان با هفته گرامی داشت دفاع مقدس ویژه فرهنگیان و معلمان شهرستان جهرم برگزار شد.

«مهدی قناعتیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به برگزاری جشنواره شعر «دفاع مقدس» ویژه معلمان شهرستان جهرم گفت: کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم این برنامه را همزمان با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و به منظور پاسداشت رشادت های و دلیرمردی های شهدا و رزمندگان برگزار کرده است.

 

مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم افزود: این مسابقه شعر با موضوع «مفاهیم مرتبط با دفاع مقدس، شهدا و مدافعین حرم» برگزار شد که با استقبال خوب فرهنگیان همراه بود.

 

وی با اشاره به اینکه ارسال آثار در این جشنواره شعر به صورت مجازی بوده است، بیان کرد: آثار شاعران فرهنگی شهرستان جهرم به صورت تایپ شده یا به صورت کلیپ 2 دقیقه ای به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

 

قناعتیان با اشاره به اینکه برای ارسال آثار، محدودیتی از لحاظ فرم و قالب تعداد اثرها وجود نداشته است، گفت: پس از داوری آثار، به پنج اثر برگزیده جوایز نقدی اهدا می شود.

 

مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم همچنین به فعالیت های این کانون در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری ویژه برنامه هفته دفاع مقدس، اهدای خون به همت فرهنگیان بسیجی، تولید محتوا در فضای مجازی و... از جمله برنامه های کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم در هفته دفاع مقدس بوده است.

کد خبر 978597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha