راه برون رفت از جنگ اقتصادی اطاعت از امر ولی فقیه است 

حجت الاسلام عباس گروهی گفت: راه برون رفت از جنگ اقتصادی اطاعت از امر ولی فقیه است و همگی باید برای مقابله با جنگ اقتصادی کاری جهادی و عالمانه همراه با بصیرت و بیداری انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۱۱ مهر حجت الاسلام «عباس گروهی» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب با اشاره به فرارسیدن ۱۶ مهر سالروز تصویب لایحه انجمن‌های ایالتی و ولایتی، گفت: مفاد انجمن های ایالتی و ولایتی این است که اسلام برداشته شود این یعنی سیطره مستکبرین بر مردمی که کتاب آنها قرآن است پس مومن نباید زیر بار ظلم برود.

امام جمعه رودبارجنوب بیان کرد: نقطه آغاز مخالفت امام خمینی (ره) با برنامه های شاه معلون از لایحه انجمن های ایالتی و ولایتی شروع شد

وی با بیان این مطلب که ما باید از گذشته ها عبرت و پند بگیریم، خاطرنشان کرد: خطر اجرای  سند 2030 این می باشد که این سند آموزشی در خارج از کشور نوشته شده است.

حجت الاسلام گروهی با اشاره به این که جنگ اقتصادی امروز فراگیر شده است، اظهار کرد: جنگ بی سابقه ای که ایران اسلامی اکنون در گیر آن است، جنگ اقتصادی می باشد و این جنگ 15ساله که بین ایران و آمریکا آغاز شده است.

خطیب جمعه رودبار جنوب ابراز کرد: راه برون رفت از جنگ اقتصادی اطاعت از امر ولی فقیه است و همگی باید برای مقابله با جنگ اقتصادی، کاری جهادی و عالمانه همراه با بصیرت و بیداری انجام دهیم.

حجت الاسلام گروهی خاطرنشان کرد: جنگ اقتصادی نیاز به یک قیام همگانی دارد و جمهوری اسلامی ایران قطعا پیروز این جنگ است.

امام جمعه رودبار جنوب ضمن توصیه به تقوای الهی و ترس از خدا، ادامه داد: انسان اگر خدا را بر اعمال خود بداند هیچ گاه گناه نمی کند چرا که خدا بر افکار انسان آگاه است.

وی در خاتمه با بیان کلامی از امیرالمومنین (ع) در رابطه با بصیرت، تاکید کرد: انسان بصیر کسی است که خوب و به درستی بشنود و در شنیده های خود تفکر کرده و سپس عمل کند.

کد خبر 978628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha