تعطیلی دوباره کتابخانه های عمومی آران و بیدگل

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل از تعطیلی دوباره کتابخانه های عمومی با افزایش شیوع ابتلا به کرونا در این شهرستان خبر داد.

«جواد رنج کش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: با توجه به مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا و افزایش شیوع ابتلا به ویروس کوئید ۱۹ در شهرستان آران و بیدگل، کلیه کتابخانه های عمومی شهرستان طی هفته جاری تعطیل خواهد بود.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل افزود: بازگشایی یا عدم بازگشایی کتابخانه ها در هفته های آتی بستگی به نظر ستاد کرونا دارد اما در صورت عدم بازگشایی، تدابیری اندیشیده شده تا ارتباط میان کتابخانه‌ها و مردم به شکل مجازی تداوم داشته باشد.

 

رنج کش با بیان اینکه ۱۰ باب کتابخانه شامل چهار باب کتابخانه نهادی و ۶ باب کتابخانه مشارکتی با بیش از ۲۰۰ هزار جلد کتاب در این شهرستان وجود دارد،  ادامه داد:  طی هماهنگی صورت گرفته با کتابخانه های عمومی در سطح شهرستان، کلیه جرایم دیرکرد کتاب ها در ایام شیوع کرونا بخشیده شده است.

 

کتابخانه های عمومی شهرستان آران و بیدگل پس از سه ماه تعطیلی به علت شیوع کرونا، از تیرماه جاری بازگشایی شده بود که پس از سه ماه فعالیت، مجددا تعطیل شد.

کد خبر 978943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha