۵۳۵۲ نفر در شهر سمنان بیماری برای  کرونا نمونه‌گیری شدند

دانایی با بیان اینکه تاکنون پنج هزار و ۳۵۲ نفر در بیمارستان و مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان سمنان برای ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ نمونه‌گیری شدند گفت: رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سید« عباس دانایی» در جلسه شورای اداری شهرستان سمنان به آخرین وضعیت شرایط کرونا در کشور و به‌ویژه مرکز استان اشاره داشت  وگفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم افزایش یابد.

 

فرماندار سمنان ضمن بیان اینکه تاکنون پنج هزار و ۳۵۲ نفر در بیمارستان و مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان سمنان برای ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ نمونه‌گیری شدند اضافه کرد: از این تعداد پاسخ تست کرونا یک هزار و ۱۸۳ مثبت اعلام‌شده است.

 

وی از جان باختن بیش از ۱۱۷ نفر تاکنون در مرکز استان سمنان به دلیل این بیماری ویروسی خبردادو افزود: با توجه به آمار این مهم می‌طلبد تا مراقب‌های بیشتری در این شهر اعمال شود که این امر وظیفه یکایک ما خواهد بود.

 

دانایی حفظ جان  وسلامت مردم را امری ضروری  عنوان کردوگفت: دستگاه‌های متولی و فرهنگی در برگزاری مراسم پایانی ماه صفر به‌ویژه اربعین می‌بایست برنامه‌ها و تدارک لازم را اتخاذ کنند.

 

فرماندار سمنان درادامه در خصوص اعتبارات سال ۹۹ سمنان نیز با اشاره به توزیع اعتبارات ادارات شهرستان اظهار کرد: ابلاغ اعتبارات به ادارات مهرماه انجام‌شده لذا ادارات در مرحله مبادله موافقت‌نامه هستند که باید از سوی مدیران ورود جدی شود.

 

وی افزود: با پیگیری‌های مدیران دستگاه‌های مرتبط به‌ویژه استاندار طی چند ماهه گذشته آغاز احداث تالار مرکزی سمنان با دستور قاطع تأمین هزینه احداث از سوی رئیس جمهور، راه‌اندازی سومین پارک اقتصاد دیجیتال کشور در مرکز استان سمنان با امضا موافقت‌نامه سه جانبه استاندار سمنان ، وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، آغاز احداث پروژه موزه بزرگ سمنان و تخصیص اعتبار ۱۲ میلیاردی از اعتبارات متوازن برای پروژه جاده سمنان-فیروزکوه به انجام رسیده است.

کد خبر 979002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha