مسابقه کتاب و کتابخوانی «امر به معروف و نهی از منکر» برگزار می شود

مسابقه کتاب و کتابخوانی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به همت دبیرخانه شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، مسابقه کتاب و کتابخوانی با محوریت «امر به معروف و نهی از منکر» به همت دبیرخانه شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود. این مسابقه با هدف ارتقا و توسعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به صورت الکترونیک در سطح کشور برای عموم علاقمندان برگزار می شود.

 

کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» به عنوان منبع این مسابقه معرفی شده است که علاقه مندان می توانند این کتاب را  از سامانه شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت و مطالعه کنند.کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» توسط گروهی از مولفان در انتشارات مهرسا در قالب پنج بخش و  ۹۶ صفحه تهیه شده است. این کتاب در بردارنده  مختصری از حکمت‌های مندرج در قرآن کریم، احادیث معصومین(ع) و بیانات امام خمینی(رحمت الله علیه) و حضرت آیت الله خامنه‌ای(زید عزه) است.

 

عموم علاقه مندان در سراسر کشور جامعه هدف مسابقه کتاب و کتابخوانی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر است. از میان کسانی که حد نصاب امتیاز را دریافت کرده باشند به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. علاقه مندان تا روز سه شنبه 22 مهر مهلت دارند که در این مسابقه شرکت کنند.

 

پاسخ به سوالات این مسابقه به صورت الکترونیک است. شرکت کنندگان می توانند نسخه PDF‌ کتاب را از سایت شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت و مطالعه کنند. هر فرد 15 دقیقه فرصت دارد که به 10 سوال مسابقه پاسخ دهد. حد نصاب قبولی در این مسابقه، پاسخ درست به هفت سوال است. هر شرکت کننده در صورت عدم نمره قبولی، برای شرکت دوباره در این مسابقه فرصت خواهد داشت.

کد خبر 979281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha