دیدار فعالان صنعت گردشگری با امام جمعه و فرماندار آستارا

به مناسبت هفته گردشگری فعالان صنعت گردشگری امروز(۱۳ مهر) با امام جمعه و فرماندار شهرستان آستارا دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام «کاظم حافظ نیا» در دیدار فعالان صنعت گردشگری با وی که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد بر حمایت از فعالان صنعت گردشگری تاکید کرد.

 

امام جمعه بندر آستارا صنعت گردشگری را یکی از صنعت های درآمدزا در دنیا دانست و افزود: باید در این بخش برنامه‌ریزی داشته باشیم و با فراهم کردن زیرساخت ها علاوه بر درآمدزایی برای جوانان نیز اشتغالزایی کنیم.

 

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: اخلاق مداری و سلوک اجتماعی از مهمترین لازمه های توسعه صنعت گردشگری است و باید به این مقوله توجه شود.

 

*بستر را برای ورود سرمایه گذاران فراهم کنیم

«عباس صابر» نیز در جریان دیدار فعالان صنعت گردشگری با وی که در محل دفتر فرماندار برگزار شد، اظهارکرد: گردشگری یکی از پررونق ترین صنایع در سطح جهان است چنان که امروزه بسیاری از کشورها به تاثیر اساسی این صنعت در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی پی برده اند و در این راستا تلاش و فعالیت می کنند.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه از ظرفیت‌های گردشگری آستارا باید به خوبی استفاده شود، افزود: بندر آستارا مستعد سرمایه گذاری است و باید بستر را برای ورود سرمایه گذاران آماده کنیم.

 

گفتنی است، در جریان این دیدار ها، پردل امیری نژاد رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بندر آستارا نیز گزارشی از عملکرد این اداره را تشریح کرد.

کد خبر 979313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha