کمک مستمر اهالی مسجد صاحب‌الزمان(عج) به  ۵۰  خانواده نیازمند

حجت‌الاسلام والمسلمین خراسانی گفت: اهالی مسجد صاحب الزمان(عج) با کمک خیران منطقه ترکمن ده به صورت مستمر به ۵۰ خانواده نیازمند کمک‌‌هایی اعم از پوشاک، ارزاق و پول نقد را اهدا می‌‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین «علی اکبر خراسانی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه منطه ترکمن ده به دلیل شراط خاصی که دارد، تاکنون موردی از شیوع ویروس کرونا در آن گزارش نشده است، اظهار کرد: همین موضوع باعث شد نماز جماعت و سایر برنامه های مسجد صاحب الزمان (عج) این منطقه حتی یک روز هم تعطیل نشود البته ما به دلیل حفظ سلامتی مردم، این برنامه ها را در فضای باز مقابل این مسجد برگزار می کنیم.

 

امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) (واقع در تهران، تهرانپارس، سه راه آزمایش، ترکمن ده، روستای همه سین) افزود: اهالی این مسجد با کمک خیران منطقه ترکمن ده به صورت مستمر به 50 خانواده نیازمند کمک هایی اعم از پوشاک، ارزاق و نقدی اهدا می کنند که این خدمت رسانی در دوره شیوع ویروس کرونا و با وجود محروم بودن این منطقه، ادامه یافت.

 

وی اضافه کرد: مسجد صاحب الزمان (عج) به دلیل قدمتی که دارد و بازسازی آن در سال ۱۳۶۲، و ارتباط آن با آستان مقدس امامزاده عبدالله بن زین العابدین(ع)، کانون تمام فعالیت های منطقه ترکمن ده است و زائران این امامزاده نیز در برنامه های این مسجد شرکت می کنند.

 

خراسانی اضافه کرد: پایگاه بسیج مسجد صاحب الزمان (عج) همکاری خوبی با شورایاری و دهیاری روستای همه سین دارد و توانسته از طریق سپاه و حوزه بسیج، امکاناتی برای مردم این روستا جمع آوری کند که همین موضوع در مرکزیت بخشیدن به این خانه خدا در سطح منطقه بسیار موثر بوده است.

 

وی در ادامه با انتقاد از نبود گاز و برخی از امکانات دیگر در منطقه ترکمن ده، تاکید کرد: ما هنوز مجبور هستیم برای مسجد صاحب الزمان (عج) گازوئیل خریداری کنیم که به دلیل کمبود منابع مالی، با مشکلاتی در این زمینه روبرو هستیم، امیدوار هستیم مسئولان مربوطه توجه بیشتر به این مسجد و منطقه ترکمن ده داشته باشند.

کد خبر 979442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha