کارگاه آموزشی بازاریابی صنایع‌دستی در آستارا آغاز به کار کرد

امیری نژاد گفت: کارگاه آموزشی مدیریت تولید و بازاریابی صنایع ‌دستی در آستارا آغاز به کار کرد.

«پردل امیری نژاد» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: این کارگاه با حضور ۱۲ نفر از فعالان صنایع دستی روستای عنبران بخش مرکزی آستارا در محل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آغاز به کار کرد.

 

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بندر آستارا با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی در روزهای آینده نیز برگزار می شود، افزود: این کارگاه که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، مدرس آن بهبود معاشکار از اساتید دانشگاه های بندر آستارا است.

 

وی با بیان اینکه کارگاه آموزشی صنایع دستی در طول ۳۰ ساعت برگزار می شود،تصریح کرد: در پایان گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان اعطاء می شود.

 

امیری نژاد خاطرنشان کرد: در این کارگاه هنرمندان صنایع دستی رشته های گلیم بافی، سفال و نازک کاری روی چوب حضور دارند.

 

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بندر آستارا گفت: شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی با مبانی بازاریابی، فروش و صادرات آشنا می شوند.

 

وی اظهارکرد: ايجاد زمينه بازاريابی صادرات در توليدكنندگان صنايع دستی و ترويج فرهنگ صادراتی در بخش صنايع دستی از جمله اهداف برگزاری اين كارگاه آموزشی است.

 

امیری نژاد بر برنامه ریزی در راستای برگزاری دوره های تخصصی تر برای هنرمندان تاکید کرد و گفت: هر مقدار صنعتگران ما توانمندتر باشند، صنايع‌ دستی شهرستان نيز به همان اندازه توسعه پيدا می کند.

 

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بندر آستارا به طرح«هر روستا یک محصول» اشاره کرد و افزود: روستای عنبران در راستای اجرای این طرح انتخاب شده و طبق تفاهم نامه ای که با صندوق کارآفرینی امید داشته ایم، یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی این روستا اعطا می شود.

 

امیری نژاد با اشاره به هفته میراث فرهنگی،اظهارکرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار فعالان صنعت گردشگری با امام جمعه و فرماندار و جمع آوری بیش از ۵۰۰ کیلوگرم زباله از حاشیه تالاب استیل عباس آباد با مشارکت شهرداری، محیط زیست و شرکت امیران پاک ایرانیان از جمله برنامه هایی بود که به مناسبت این هفته اجرا شد.

کد خبر 979477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha