توان عملیاتی و دانش سازمانی آتش نشانی باید ارتقاء پیدا کند

کلائی با بیان اینکه کار در سازمان آتش نشانی بسیار سخت است و باید اعتراف کنم که هر روز که به تجربه من در مدیریت شهری افزوده می شود، بیش از گذشته به این نکته واقف می شوم، گفت:توان عملیاتی و دانش سازمانی آتش نشانی باید ارتقاء پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدرضا کلائی» عصر(۱۳ مهر) در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: کار در سازمان آتش نشانی بسیار سخت است و باید اعتراف کنم که هر روز که به تجربه من در مدیریت شهری افزوده می شود، بیش از گذشته به این نکته واقف می شوم.

 

شهردار مشهد افزود: در مدت یک سال و نیم که در خدمت آقای عزیزی بودیم، برند آتش نشانی و آتش نشانان در شهر مشهد ارتقا پیدا کرد و مردم با این سازمان و وظایف آنان بیشتر آشنا شدند، در روزی که به همراه آقای یعقوبی، در نظر داشتیم این سمت را به آقای عزیزی تحویل بدهیم انتظار چنین توفیقی را نداشتیم و یکی از دلایل نظرات مخالف برای انتصاب ایشان در سمت مدیرکل حوزه شهردار و امور هماهنگی مناطق شهرداری مشهد، حضور مفید ایشان در سازمان آتش نشانی بود.

 

وی بیان کرد: از جمله ویژگی های بارز آقای عزیزی می توان به پرتلاشی، مسئولیت پذیری، تلاش فراوان، آمادگی و انرژی زیاد، صداقت، مشارکت دادن همکاران در امور، بیان واقعیت و تعهد سازمانی اشاره کرد، تلاش های ایشان سبب شده است که من و آقای یعقوبی در انتخاب خود سربلند شویم.

 

کلائی خاطرنشان کرد: آقای ظهوریان در صحبت های خود به ارتقاء توان در عملیات و دانش سازمانی اشاره کردند که حتما این موارد نیز باید در کنار ساختار سازمانی تقویت شود، همانگونه که تاکنون از آقای عزیزی حمایت کرده ام، از آقای ظهوریان نیز تا زمانی که در مدیریت شهری مشغول به کار هستم، حمایت خواهم کرد.

کد خبر 979548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha