بسته‌های کمک معیشتی بین خبرنگاران بسیجی توزیع شد

للگانی گفت: ۲۵۰ بسته کمک معیشتی به خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه چهارمحال و بختیاری که در بسیج رسانه عضویت دارند توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سرهنگ «البرز للگانی» شامگاه (یکشنبه ۱۳ مهر) در رزمایش مواسات و همدلی ویژه خبرنگاران این استان که در بسیج رسانه استان برگزار شد، اظهار داشت: اصحاب رسانه نیز همانند بسیاری از اقشار جامعه از شیوع ویروس کرونا آسیب دیدند.

 

مسئول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در راستای کمک به اقشار آسیب‌پذیر ناشی از کرونا، به خبرنگاران نیز در قالب رزمایش همدلی و مواسات کمک بسته معشتی به ارزش شش میلیارد ریال تعلق گرفت که بین خبرنگاران بسیجی و فعال استان توزیع شد.

 

للگانی با اشاره به خدمات و تلاش اصحاب رسانه در پوشش اخبار کرونا و حضور به موقع در صحنه، تصریح کرد: خبرنگاران در خصوص آگاهی رسانی و اطلاع رسانی به مردم در خصوص راه های مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا نقش مهمی ایفا کردند.

 

مسئول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری، فرهنگسازی را از مهمترین اقدامات اصحاب رسانه در دوران شیوع کرونا برشمرد و گفت: خبرنگاران در همه زمینه‌ها می‌توانند در فرهنگسازی و تبیین ارزش‌های جامعه نقش مهمی ایفا کنند.

 

للگانی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه با تعطیل شدن فعالیت های خود به گروه های جهادی پیوستند و با تولید ماسک توانستند نقش مهمی را در این عرصه ایفا کنند و در رزمایش مواسات و همدلی با ارائه کمک‌های خود تاثیرگذار بودند.

 

کد خبر 979562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha