اوقاف فلسطین، حملات مکرر صهیونیست ها به مسجدالاقصی را محکوم کرد

معاون وزارت اوقاف فلسطین در بیانیه ای حمله مکرر صهیونیست ها به مسجدالاقصی را محکوم کرد و از جامعه بین الملل خواست برای توقف حملات کاری بکنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «اخبار الیوم»، «حسام ابو الرب» معاون وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین در بیانیه ای مطبوعاتی، حمله مکرر شهرک نشینان به مسجدالاقصی، انجام آیین تلمودی و طرد نمازگزاران از این مسجد را به شدت محکوم کرد.

 

وی گفت: حملات روزانه شهرک نشینان به مسجدالاقصی و مسجد ابراهیمی در شهر «الخلیل»، دشمنی آشکار با آزادی دینی مسلمانان و اماکن عبادی آنان است.

 

وی افزود: آنچه امروز از حمله به مسجدالاقصی و مسجد ابراهیمی شاهد هستیم رفتاری غیر قانونی است و اقدام آنان نیز با هدف محو تاریخ و تمدن اسلامی صورت می گیرد.

 

ابوالرب در ادامه از جامعه بین الملل و دو امت عربی و اسلامی خواست جلوی هتک حرمت های صهیونیست ها را که خطری بزرگ برای منطقه محسوب می شوند، بگیرند.

 

بنابراین گزارش، ده ها شهرک نشین صبح روز گذشته از سمت «باب المغاربه» به مسجدالاقصی حمله کردند و این حمله با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

 

شهرک نشینان به بهانه اعیاد یهودی حملات خود را به مسجدالاقصی افزایش داده اند.

 

پلیس صهیونیستی تدابیر خود را علیه فلسطینی ها و نمازگزاران در شهرک قدیمی قدس افزایش داده است و کارت های شناسایی فلسطینی ها را توقیف و از ورود آنان به مسجدالاقصی جلوگیری می کند.

کد خبر 979606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha