کتاب «ایران، مهد همزیستی مسالمت آمیز ادیان» در اوگاندا منتشر شد

​با همکاری مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی، شرکت انتشارات مدرن جینجانی کامپالا و رايزني فرهنگی ایران در اوگاندا، کتاب «ایران، مهد همزیستی مسالمت آمیز ادیان» برای اولین بار در اوگاندا در قالب طرح تاپ چاپ و منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این کتاب  به همراه کتاب «داستان راستان به زبان لوگاندا» که در اوایل سال جاری توسط این نمایندگی چاپ و منتشر شده است در آذر ماه آینده در مراسم  جوایز کتاب سال 2020  کامپالا، متقارن با روز ملی کتاب، کتابخوانی و کتابدار و هفته پژوهش در کشورمان در حضور شخصیت‌ها و فرهیختگان مسیحی و مسلمان این کشور، رونمايی خواهد شد.

نسخه‌هايی از این کتاب که سیصد صفحه بوده و تمام  تصاویر و متن آن رنگی با کیفیت عالی است به کتابخانه‌های ملی کامپالا، شورای بین الادیان اوگاندا، مراکز علمی و آموزشی، کلیساها، کشیش‌ها، بیشاپ‌ها، شخصیت‌های بزرگ مسیحی، فرهیختگان، اصحاب تعقل و تفکر،  رسانه‌ها و ... اهداء خواهد شد.

این کتاب روایتگر جنبه‌های مختلف زندگی مسالمت‌آمیز پیروان ادیان توحیدی در ایران بوده و سند محکمی بر دروغ بودن تبلیغات سوء دشمنان جمهوری اسلامی ایران و عوامل مزدور آن‌ها است. سندی که مبین برخورداری پیروان ادیان الهی از حقوق برابر با مسلمانان ایران است. سندی که گویای صلح دوست بودن جمهوری اسلامی ایران را به تصویر کشیده است.

نسخه اصلی کتاب ایران ، مهد همزیستی مسالمت‌آمیز ادیان توسط مرکز گفت‌وگوی ادیان و تمدن‌ها در خصوص تنوع فرهنگ ها در ایران تهیه و تدوین شده است.

کتاب فوق الذکر حاکی از آن است که پیروان ادیان الهی از آزادی کامل در انجام عبادات و مناسک دینی و سبک زندگی خود برخوردار بوده ،  نمایندگانی در مجلس شورای اسلامی داشته و  در سازندگی کشور سهیم بوده و در ایام دفاع مقدس شهدایی به نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم كرده‌ و در نهایت الگوی کاملی از همزیستی مسالمت آمیز بین پیروان ادیال الهی ارائه می دهد.

انتشار كتاب فوق الذکر در قالب طرح تاپ از برنامه‌هاي مصوب شش ماهه اول سال 1399 رايزني فرهنگي کشورمان در اوگاندا می باشد .

کد خبر 979646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha