فریاد استکبارستیزی ملت ایران در ۱۳ آبان را به گوش جهانیان برسانیم

حجت الاسلام ولی نژاد با تاکید بر به کارگیری گسترده فضای مجازی برای گرامیداشت روز ۱۳ آبان، گفت: فریاد استکبارستیزی ملت ایران در ۱۳ آبان را به گوش جهانیان برسانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» صبح امروز (دوشنبه 14 مهر) در نشست هم اندیشی  و برنامه ریزی راسم بزرگداشت روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: می توانیم مراسم هایی گرامیداشت 13 ابان را با توجه به شیوع ویروس کرونا با استفاده از فضای مجازی گسترده تر برگزار کنیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: مهم این است که در 13 آبان بتوانیم فریاد استکبارستیزی را به گوش جهانیان برسانیم و بیان کنیم که ملت ایران هنوز آمریکا را دشمن درجه یک خود می داند و دستان آمریکا به خون میلیون ها انسان بی گناه آلوده است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه یکی از برنامه های جایگزین راهپیمایی 13 آبان در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی می تواند فراخوان مقاله در این ایام باشد، ابراز داشت: برنامه های گفتگو محور در اقشار دانشجویی، دانش آموزی، طلاب و غیره در این ایام بسیار موثر خواهد بود.

 

وی گفت: صدا و سیما باید به شکل برنامه ریزی شده نسبت به 13 آبان بپردازد و با استفاده از شخصیت های برجسته این روز را تبیین کند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: پایگاه های فراوانی مثل مساجد در سطح استان وجود دارد که در این ایام می توانیم از ظرفیت آنها استفاده کنیم، یک هزار و 600 هیئت مذهبی و دو هزار و 300 مسجد در سطح استان خود یک کانون آگاهی بخشی به شمار می روند و آماده همکاری با مسئولان برای برگزاری مراسم های گرامیداشت روز 13 آبان هستند.

 

کد خبر 979648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha