کانون های فرهنگی هنری در پیوند بین جوانان و مساجد موفق عمل کرده است

ترکمانه به ظرفیت خوب کانون های فرهنگی و هنری مساجد اشاره کرد و گفت: کانون های فرهنگی هنری در پیوند بین مساجد و جوانان موفق عمل کرده است.

«پیمان ترکمانه» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری بین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد مجموعه ای ارزشمند هستند که در راستای توسعه فرهنگ دینی و ارزش های  اسلامی در جامعه تلاش می کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام مینی (ره) استان همدان افزود:  کانون های فرهنگی و هنری ظرفیت خوبی در جهت جذب جوانان به مساجد دارند و در پیوند بین مساجد و کانون ها موفق بوده اند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه مراکز نیکوکاری باید در مساجد باشد، اظهار داشت: برای کمک به نیازمندان و محرومان باید اقدامات محلی صورت گیرد تا کرامت و شان افراد نیازمند حفظ شود.

 

ترکمانه با بیان اینکه 80 مرکز نیکوکاری در مساجد استان فعال هستند، گفت: مراکز نیکوکاری باید در مساجد باشد چرا که هر اندازه از مساجد دور شویم مشکلات افراد و جامعه بیشتر می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی در کنار توجه به مسائل معیشتی خانواده های تحت پوشش به مسائل فرهنگی و اعتقادی خانواده ها نیز توجه ویژه دارد چرا که برخی از معظلات امروز جامعه ، عدم اعتقاد به مسائل اعتقادی و دینی است.

 

وی توسعه گردشگری دینی و فرهنگی ، توسعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی با هم افزایی و همکاری دو مجموعه، و تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری با توجه ویژه به فعالیت های جاری مساجد  را از برخی اهداف انعقاد تفاهم نامه عنوان کرد.

 

وی ادامه داد: تلاش در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، احیای نقش واقعی ، فرهنگی، آموزشی، هنری و تبلیغی مساجدو همچنین ارتباط هدفمند کانون های فرهنگی هنری مساجد و کانون های امداد به منظور هم افزایی و تبادل تجربیات از برخی اهداف تفاهم نامه است.

 

 

کد خبر 979679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha