۶۰۰ بسته غذایی در بین نیازمندان  طبسی توزیع می شود

امینی نسب گفت: تا پایان ماه صفر ۶۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان شهرستان طبس توزیع می شود.

«علی امینی نسب» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مهر تحصیلی 200 بسته لوازم التحریر با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه و مرکز نیکوکاری ائمه بقیع (ع) طبس بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع کردیم.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس بیان کرد: امسال برای اولین بار طرح مهر تحصیلی در شهرستان طبس با هدف توزیع بسته های لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند اجرایی شد که ارزش ریالی هر یک از بسته ها حدود 25 هزار تومان بوده است.

 

وی با بیان اینکه در سال جاری یک وقف در زمینه کمک به دانش آموزان نیازمند در طبس به ثبت رسیده است، ادامه داد: این موقوفه حدود یک ماه پیش به ارزش 400 میلیون تومان به ثبت رسید تا در زمینه کمک به دانش آموزان نیازمند روستای دهشک طبس هزینه شود.

 

امینی نسب با اشاره به اینکه طی هفته دفاع مقدس ۱۰۰ بسته غذایی بین خانواده های زندانیان غیر عمد طبس توزیع کردیم، افزود: هر کدام از این بسته ها حدود 250 هزار تومان ارزش داشت و شامل برنج، قند، ماکارونی، روغن و غیره بود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس در پایان با توجه به اینکه تا پایان ماه صفر 600 بسته غذایی بین نیازمندان توزیع می شود، گفت: مراسم اربعین حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی در بقاع متبرکه طبس اجرا خواهد داشت.

کد خبر 979771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha